Praca na stanowiskach cywilnych

Nabór zakończony! Poszukujemy na stanowisko "Inspektor" w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym KomendyPowiatowej Policji w Świdnicy

Data publikacji 10.08.2023

Komenda Powiatowa Policji w Świdnicy poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko "Inspektor " w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym Komendy Powiatowej Policji w Świdnicy. Osoby zainteresowane prosimy o składanie odpowiednich dokumentów w Zespole Kadr i Szkolenia świdnickiej komendy do 25 sierpnia 2023 roku.

Liczba stanowisk - 1
Wymiar etatu - 1,0
Status - nabór w toku
Miejsce pracy: Świdnica, ul. Jagiellońska 23
Ważne do 25 sierpnia 2023 r.
Wynagrodzenie zasadnicze 3917,84 zł brutto

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku

  • przyjmowanie meldunków dotyczących wydarzeń z terenu Komendy Powiatowej Policji w Świdnicy i ich analiza
  • rejestracja przestępstw popełnionych na terenie działania Komendy Powiatowej Policji w Świdnicy, rejestracja sprawców przestępstw, osób poszukiwanych, rysopisów osób, rejestracja rzeczy, dokumentów, falsyfikatów, środków zapobiegawczych
  • przejmowanie spraw przekazanych z innych jednostek Policji, przekazywanie spraw do innych jednostek
  • obsługa systemu analitycznego, analizowanie danych niezbędnych w pracy pionów wchodzących w struktury Komendy Powiatowej Policji w Świdnicy
  • naliczanie i drukowanie Biuletynu Statystycznego, przygotowanie bieżącej statystyki na potrzeby kadry kierowniczej, przygotowanie prezentacji na służbowe odprawy miesięczne pionu kryminalnego kadry kierowniczej
  • rejestrowanie GENOM, skanowanie zdjęć, które są niezbędne w pracy wykrywczej Komendy Powiatowej Policji w Świdnicy i jednostek podległych
  • uzupełnianie danych w KSIP, korekta rozbieżności między danymi w KSIP a pozostałymi systemami Policji, dokonywanie weryfikacji spraw zleconych przez Komendę Wojewódzką Policji we Wrocławiu
  • administracja systemu ERCDŚ

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia w administracji
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • rzetelność
  • terminowość
  • analityczne myślenie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie pracy w Policji

 

Co oferujemy

  • wynagrodzenie zasadnicze brutto w kwocie 3917,84 zł (przy mnożniku kwoty bazowej 1,7886)
    oraz dodatek za udokumentowany staż pracy powyżej 5 lat (od 5 do 20 % wynagrodzenia)
  • "trzynaste" wynagrodzenie
  • nagrody jubileuszowe
  • możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną
     
  • Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.

Warunki Pracy

  • praca biurowa przy wykorzystaniu komputera powyżej 4 godzin dziennie
  •  praca częściowo przy sztucznym oświetleniu
  • obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, drukarki, faksu)
  •  brak windy, brak podjazdów oraz innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych
  • praca siedząca

Dodatkowe informacje
 

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  •  Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  •  Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Twoja aplikacja musi zawierać ( dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  •  Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
     

 Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
 

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Aplikuj do: 25 sierpnia 2023
 

W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 125373" na adres: Komenda Powiatowa Policji w Świdnicy ul. Jagielońska 23 58-100 Świdnica

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 87 55 339 lub mailowego na adres: marta.wojtyra@swidnica.wr.policja.gov.pl
 

  • Dokumenty należy złożyć do: 25.08.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Świdnicy ul.Jagiellońska 23, 58-100 Świdnica

Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@swidnica.wr.policja.gov.pl

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

Informacje o odbiorcach danych: Komendant Powiatowy Policji w Świdnicy ul.Jagiellońska 23, 58-100 Świdnica

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

  • Uprawnienia:

1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4. prawo do usunięcia danych osobowych;

- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

  • Podstawa prawna przetwarzania danych:

1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o

narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

  • Informacje o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wzory oświadczeń

  • Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej-PDF-177KB
Powrót na górę strony