Praca na stanowiskach cywilnych

Nabór zakończony! Poszukujemy na stanowisko "Inspektor" w Wydziale Kryminalnym

Data publikacji 05.05.2023

Komenda Powiatowa Policji w Świdnicy poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko"Inspektor" w Wydziale Kryminalnym. Osoby zainteresowane prosimy o składanie odpowiednich dokumentów w Zespole Kadr i Szkolenia świdnickiej komendy do 15 maja 2023 roku.

  • Umowa o pracę na czas zastępstwa
  • Pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
  • Liczba stanowisk -1
  • Wymiar etatu -1,0
  • Status nabór w toku
  • Miejsce pracy Świdnica, ul. Jagiellońska 23
  • Ważne do 15 maja 2023 r.
  • Wynagrodzenie zasadnicze 3773,05 zł brutto

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

  • przyjmowanie i wydawanie korespondencji dla Naczelnika i Zastępcy oraz funkcjonariuszy Wydziału Kryminalnego
  • zgodnie z obowiązującym obiegiem informacji w KPP w Świdnicy w celu zapewnienia prawidłowego toku pracy wydziału
  • prowadzenie elektronicznego systemu obiegu dokumentacji Wydziału Kryminalnego
  • prowadzenie dokumentacji i wykonywanie czynności związanych ze sprawami personalnymi, socjalnymi i organizacyjnymi wydziału
  • zapoznawanie pracowników wydziału z dokumentacją wskazaną przez Naczelnika Wydziału
  • przechowywanie spraw ostatecznie załatwionych w sposób usystematyzowany i zgodny z "Jednolitym Rzeczowym Wykazem Dokumentów" i przekazywanie ich do archiwum KPP w Świdnicy w celu zapewnienia prawidłowej archiwizacji dokumentów

Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia w administracji
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • rzetelność
  • terminowość
  • analityczne myślenie
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)

  • Wykształcenie: wyższe
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok doświadczenia pracy w Policji

Co oferujemy

  • wynagrodzenie zasadnicze brutto w kwocie 3773,05 zł (przy mnożniku kwoty bazowej 1,7225) oraz dodatek za udokumentowany staż pracy powyżej 5 lat (od 5 do 20 % wynagrodzenia)
  • zatrudnienie na umowę o pracę w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
  • "trzynaste" wynagrodzenie
  • nagrody jubileuszowe
  • możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników

Dostępność

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Warunki pracy

  • praca przy komputerze,
  • obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, drukarki, faks),
  • praca siedząca, -stanowisko pracy zlokalizowane jest na 1 piętrze,
  • brak wind, podjazdów i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych ruchowo

Dodatkowe informacje

Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).

Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.

Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.

Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.

Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.

Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Zatrudnienie nastąpi po zakończeniu naboru i przeprowadzeniu przez pełnomocnika OIN postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia dającego rękojmię zachowania bezpieczeństwa informacji niejawnych. KPP w Świdnicy nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach , publikowanych na komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Wymagania zawarte w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne) CV i list motywacyjny

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)

Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Aplikuj do: 15 maja 2023

W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 120213" na adres: Komenda Powiatowa Policji w Świdnicy, ul. Jagiellońska 23, 58-100 Świdnica lub składać osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem "oferta pracy na stanowisko inspektora Wydziału Kryminalnego"

Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 87 55 339 lub mailowego na adres: marta.wojtyra@swidnica.wr.policja.gov.pl

Dokumenty należy złożyć do: 15.05.2023

Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Świdnicy ul.Jagiellońska 23, 58-100 Świdnica

Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@swidnica.wr.policja.gov.pl

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru

Informacje o odbiorcach danych: Komendant Powiatowy Policji w Świdnicy ul.Jagiellońska 23, 58-100 Świdnica

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji

Uprawnienia:

1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4. prawo do usunięcia danych osobowych;

- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;

5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Podstawa prawna przetwarzania danych:

1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;

2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o

narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o wymogu podania danych:

Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Wzory oświadczeń

Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej-PDF-399KB

Powrót na górę strony