Praca na stanowiskach cywilnych

Nabór zakończony! Poszukujemy na stanowisko "Inspektor" w Zespole Wspomagającym Komendy Powiatowej Policji w Świdnicy

Data publikacji 25.07.2023

Komenda Powiatowa Policji w Świdnicy poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko "Inspektor " w Zespole Wspomagającym Komendy Powiatowej Policji w Świdnicy. Osoby zainteresowane prosimy o składanie odpowiednich dokumentów w Zespole Kadr i Szkolenia świdnickiej komendy do 04 sierpnia 2023 roku.

Liczba stanowisk - 1
Wymiar etatu - 1,0
Status - nabór w toku
Miejsce pracy: Świdnica, ul. Jagiellońska 23
Ważne do 4 sierpnia 2023 r.
Wynagrodzenie zasadnicze 3951,797 zł bruto

Czym będziesz się zajmować
Osoba na tym stanowisku:

  • prowadzi gospodarkę mieszkaniową oraz sprawozdawczość tego zagadnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • prowadzi gospodarkę żywnościową (tj.zawiera umowy z podmiotami świadczącymi usługi w zakresie żywienia, planuje potrzeby finansowo-materiałowe,prowadzi ewidencję sprzętu żywnościowego pozostającego w dyspozycji Komendy Powiatowej Policji w Świdnicy
  • pobiera i rozlicza mandaty oraz dystrybuuje wśród jednostek organizacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Świdnicy
  • prowadzi gospodarkę związaną z psami służbowymi (tj. ewidencja , wyżywienie, opieka weterynaryjna)
  • prowadzi sprawozdawczość i nalicza opłaty od emisji zanieczyszczeń i ochrony środowiska oraz opłaty za korzystanie z nieruchomości
  • rozlicza opłaty i należności za telefony służbowe, prowadzi gospodarkę związaną z obsługą telefonii komórkowej
  • sporzadza listy należności z tytułu dojazdu do pracy
  • prowadzi ewidencję i nalicza dopłaty do wypoczynku dla funkcjonariuszy
  • prowadzi gospodarkę i zagadnienia finansowo-formalne związane z obsługą ZFŚS Komendy Powiatowej Policji w Świdnicy
  • prowadzi gospodarkę dotyczącą wyposażenia mundurowego BHP (tj. gospodaruje środkami ochrony osobistej pracowników i funkcjonariuszy)

Kogo poszukujemy
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia w administracji
  • znajomość przepisow o finansach publicznych
  • umiejętność pracy w zepole
  • komunikatywność, analityczne myślenie, rzetelność, terminowość

W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.

  • Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok doświadczenia w finansach

Co oferujemy

  • wynagrodzenie zasadnicze brutto w kwocie 3951,79 (przy mnożniku kwoty bazowej 1,8041) oraz dodatek za udokumentowany staż pracy powyżej 5 lat (od 5 do 20 % wynagrodzenia)
  • "trzynaste" wynagrodzenie
  • nagrody jubileuszowe
  • dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych do pracy przy komputerze

Dostępność
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu
potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.


Warunki pracy

  • praca biurowa przy wykorzystaniu komputera powyżej 4 godzin dziennie,
  • praca częściowo przy sztucznym oświetleniu,
  • obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, drukarki, faksu),
  • brak windy, brak podjazdów oraz innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych,
  •  praca siedząca

Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą otrzymamy po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa
państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu
pracy
Aplikuj do: 4 sierpnia 2023
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 124105" na adres: Komenda Powiatowa Policji w Świdnicy ul. Jagiellońska 23 58-100 Świdnica lub złożyć osobiście w siedzibie KPP w Świdnicy od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00

  • Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 47 87 55 339
  • Dokumenty należy złożyć do: 04.08.2023
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze

Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Świdnicy ul. Jagiellońska 23, 58-100 Świdnica
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod.kpp@swidnica.wr.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: Komendant Powiatowy Policji w Świdnicy ul. Jagiellońska 23, 58-100 Świdnica
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w
których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie
zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o
archiwizacji
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych,
podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń
Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej-PDF-177KB

Film inspektor_124105_ZW.pdf

Powrót na górę strony